Handelsbetingelser

DISCLAIMER: Vi er pt bosiddende i udlandet, og alle ordrer sendes direkte fra et trykkeri, som vi har et tæt samarbejde med.
Dette gør, at vi har en længere leveringstid end vi plejer. Forventet leveringstid er derfor op mod 3-7 hverdage

 

FIRMAOPLYSNINGER
Bentzenberg
Enebærvej 16
7100 Vejle
Danmark

Mail: bentzenberg@gmail.com
Web: www.bentzenberg.dk
CVR: 35779647

Bestilling og betaling

PRISER
  • Der tages forbehold for tastefejl og udsolgte varer.
  • Alle priser er i danske kroner og er inklusiv moms. 
  • Priserne kan ændres løbende - også fra dag til dag. Køber bliver faktureret til den pris, der er gældende på bestillingsdagen
HOS BENTZENBERG ACCEPTERER VI: 
  • Dankort
  • Visa
  • Mastercard
  • Mobilepay: Download gratis "Mobilpay" i appstore. Efter bestilling overfører du din betaling til telefon nr.: 53651245.
    Ved betaling med Mobilepay bedes du skrive dit ordrenummer som afsender. Du vil modtage en mail med dit ordrenummer efter endt bestilling.
HVORDAN AFGIVER JEG EN BESTILLING? 
  • Tilføj dine varer til indkøbskurven
  • Klik på 'Kurv' i øverste højre hjørne
  • Hvis det er de rette varer du har i kurven skal du klikke på 'Gå til betaling'
  • TRIN 1: Indtast dine leveringsoplysninger og klik 'Fortsæt til betaling'
  • TRIN 2: Indtast evt rabatkode, forsendelsesmetode og betalingsoplysninger. Klik på 'Gennemfør ordren
Du kan på ethvert tidspunkt afbryde hvert trin, hvis du har lyst, ligesom du ikke er bundet af din bestilling, før du har gennemført TRIN 2 med betaling.

FØLG DIN BESTILLING
  • Så snart vi har modtaget din bestilling, sender vi dig en e-mail med ordrebekræftelse med den samlede betalingssum, samt et ordrenummer.
  • Din bestilling anses ikke for at være endeligt indgået, før du modtager en ordrebekræftelse fra os.
  • Ved afsendelse af varen modtager du en e-mail med din faktura. 
KAN JEG ÆNDRE / ANNULLERE MIN BESTILLING? 
  • Vi ændrer / annullerer gerne din ordre hvis den endnu ikke er afsendt. 
  • Vær dog opmærksom på, at vi håndterer din ordre kort efter at vi modtager den. 
  • Hvis du har ændringer umiddelbart efter bestillingen er du velkommen til at kontakte os på bentzenberg@gmail.com

ER DER NOGLE KRAV FOR AT HANDLE PÅ WEBSHOPPEN
Vores eneste krav er, at du er over 18 år og at du har accepteret vores handelsbetingelser.


Gavekort / rabatkoder

KØB AF GAVEKORT
Henvend dig til os hvis du ønsker at købe et gavekort

ER GAVEKORT OG RABATKODER DET SAMME?
Stort set. I dit tilsendte gavekort vil der stå en unik rabatkode, som kan benyttes på Bentzenberg.dk

BRUG AF GAVEKORT / RABATKODE
Ønsker du at gøre brug af et gavekort / rabatkode bør du følge nedenstående trin:

  • Tilføj dine varer til indkøbskurven
  • Klik på 'Kurv' i højre hjørne
  • Hvis det er de rette varer du har i kurven skal du klikke på 'Gå til betaling'
  • TRIN 1: Indtast dine leveringsoplysninger og klik 'Fortsæt til betaling'
  • TRIN 2: INDTAST RABATKODE, forsendelsesmetode og betalingsoplysninger. Klik på 'Gennemfør ordren

HVOR MANGE GANGE KAN EN RABATKODE BRUGES?
Gavekort / rabatkoder kan kun bruges en gang pr kunde pr køb

HVOR LÆNGE ER ET GAVEKORT GYLDIGT?
Alle gavekort der udstedes på shoppen er gyldige 3 år efter udstedelsen

KAN JEG FÅ PENGENE TILBAGE FOR ET GAVEKORT?
Nej, det er ikke muligt at bytte et gavekort med kontanter

Leveringsbetingelser 

FORSENDELSE
  • Plakaterne pakkes forsvarligt i paprør eller i solide papkuverter
  • Forventet leveringstid i Danmark er 3-7 hverdage, medmindre andet er anført ved det pågældende produkt.
  • Levering til ikke brofaste øer kan forsinkes en smule.
  • Vi tager forbehold for forsinkelser hos PostNord, samt leveringssvigt fra vores leverandører. 
KAN JEG AFHENTE MIN PAKKE HOS JER DIREKTE? 
Nej, det er det desværre ikke

HVOR LEVERER I TIL?
Hos Bentzenberg leverer vi til Danmark og Sverige.
Kontakt os hvis i har yderligere ønsker.

FRAGT
  • Køber betaler for fragt
  • Fast fragt på 19 kr uanset plakatstørrelse
  • Gratis fragt ved køb over 500 kr 

Returnering og reklamation 

RETNINGSLINJER FOR RETURNERING AF VARER
  • Som forbruger har du ret til at fortryde et køb, som du har gjort på vores webshop. Din fortrydelsesret er gældende de første 14 dage efter modtagelse af varen. Dog med undtagelse af specialbestillinger af unikke og personlige plakater.
  • Varen skal være i samme stand som ved modtagelsen. Beskadigede returvarer, der modtages af Bentzenberg, refunderes ikke, hvis skaden er sket på grund af fejlagtig håndtering/indpakning.
  • Køber betaler for returfragten. Vi modtager derfor ikke returpakker, som sendes pr. efterkrav.
KAN JEG BYTTE EN VARE, SOM JEG HAR MODTAGET I GAVE?
  • Ja, du har den samme ret til at fortryde købet
  • Din fortrydelsesret er ligeledes 14 dage efter modtagelsen af en vare
SÅDAN RETURNERER DU EN VARE
  • Kontakt os på bentzenberg@gmail.com hvis du ønsker at gøre brug af din fortrydelsesret.
  • Send din pakke retur til: Bentzenberg - Staldgaardsgade 3, 1 - 7100 Vejle
  • Vi vil efter godkendelse af returneringen refundere pengene for købet senest 30 dage efter modtagelsen.
HVAD SKER DER HVIS JEG IKKE HENTER PAKKEN PÅ POSTHUSET?
  • Bliver pakken ikke afhentet rettidigt, bliver den returneret til Bentzenberg.
  • Fragtomkostninger forbundet hermed vil ikke blive refunderet.
KAN JEG RETURNERE ET GAVEKORT?
Køb af gavekort på webshoppen er bindende og kan ikke returneres

REKLAMATIONSRET
  • Du har 24 måneders reklamationsret på varer købt hos Bentzenberg. 
  • Er du uheldig at modtage en beskadiget vare eller en anden vare end den bestilte, skal du give os besked herom inden 30 dage.
  • Ved reklamationer dækker Bentzenberg alle fragtomkostninger
  • Det er en forudsætning, at disse mangler ikke er opstået som følge af fejlagtigt brug af produktet (herunder solblegning), eller anden skadeforvoldende adfærd, der har medført manglen. Bemærk venligst, at vi anbefaler håndtering af plakater iført hvide bomuldshandsker. Derved mindskes risikoen for smuds og fingeraftryk på plakaterne.
SÅDAN REKLAMERER DU
  • Send en beskrivelse af reklamationen med foto og tekst til bentzenberg@gmail.com
  • Vi vil efter modtagelse af din mail behandle reklamationen hurtigst muligt.
  • Er din reklamation godkendt sender vi dig en ny vare uden yderligere omkostninger.